Onpas siitä aikaa ku oon viimeks kirjotellu :oo moonta monta kuukautta :D no jooooooooh mitähän tässä nyt keksis sitten kirjotettavaa hmm...

No jos alotan vaikka siitä että me oltii joskus siellä Kreikassa ja tajusin etten oo VIELÄKÄÄ laittanu niitä kuvia koneelle xD Jospa mä nyt vaikka laittaisin ne kuvat tänne niin saisin niitä laitettua :DD
Noniin tässä niitä nyt muutama olis :DD

   2137085.jpg 
   Nää talot on niin ihania <3

   2137092.jpg
   Piccolo ravintolaaaaaaa!!!!

   2137095.jpg
   Rantsuuu <3 nam nam! kyllä kelpais mennä tonne nyt

   2137098.jpg
   Uima-altaalta <3

   2137104.jpg
   Oi vitsi tuol oli lämmintä äääääää!! <3

   2137106.jpg
   Ja sitte viel valopilkkuja :D Eli Parga yöllä :D

Okei se Kreikasta sitten :DD Mitäpäs muuta nyt sitten on tapahtunuuuuut... hmm hmm.. enpä oo oikee missää koskaa käyny :o Tossa oltii pikkujouluissa viime vknloppuna ja kivaa oli :D siellä kuulemma oltii rikottu pari tuolia ja pöytä mutta enpä mä niistä muista mitää xD olin vähä pahemmassa kunnossa mitä oli tarkotus mutta mitäpä pienistä :D sitte mun piti jäädä sinne yöks mutten muistanu sitä siellä niin lähin kotii xD että siitä saa jo vähä esimakua millanen mun kunto oli :oo mut hengissä selvittii :))

Mitäpä sitten hmm.. no tanssin nyt sittenki ilmeisesti vanhojentansseissa kun pitää se Sami pelastaa ku sen pari petti sen :o no Sami nyt haluu tanssii nii paljo et aattelin nyt pelastaa sen ja tanssin sit sen kanssa :) Täältä tullaan jatkot :P<3 oon tossa pukuaki jo kattellu ku tällee vähä viimetingassa tuli tää homma ku muilla oli parit jo vuosi sitte ja kauan sitten ovat pukua alkaneet hommaamaan mutta tällästä pukua mä oon aatellu nyt sitte itelleni :D

   2137153.jpg

Että semmottii :D no eipä kai tässä sitte muuta ooo :D no semmosta ehkä että oon nyt jättämässä lukion kesken eli ens vuonna en enää lukioon mee vaan Tampereelle todennäkösesti muuttelen sitten omaan kämppään kesällä jos vaan sellasen löydän :D amikseen sitten laborantti linjalle aion :)) en nyt enää kestä tuolla yhtää ja äitiki on huomannu sen ettei tästä mun opiskelusta oikein taho mitää tulla :D mut joo sellasta sellasta :D toivotaan nyt että vaan pääsen sinne linjalle ku haluun täältä pooooois :(( mut yks ammatinvalintaohjaaja sano että mun ysin päästötokarilla oon melkei heittämällä sisään että toivotaan nyt parasta :P joops joops :D sellasta sellasta :D katotaa koska seuraavan kerran päivittelen xD