On tääki taas aika kirjottaa....
Ja näin taas hurahti viikonloppu -_- me tänää Minnan ja Samin kaa mietittii et miks viikko ei voi olla lyhyt? Niinku perjantai, lauantai ja sunnuntai vaan? Mut tällä mennää hautaan asti!
No joo tuli tossa ajeltua skootterillakin viikonloppuna ku ei lunta tullu jee! Käytin Annen kanssa näkötornilla ja kiipesin sinne ylös ja nyt on vieläkin reidet iha kipeet @_@ yhyy.. No joo ja sitten muuta en tehnykkää kun nukuin, söin, olin tietokoneella ja kattelin telkkaria!!! Mitkä elämäntavat oikeesti!! Vois alkaa tekee asialle jotain.......... sit joskus....

No tänään mä sain sen uuden kännykänkin :DD Ei tarvi mennä enää asetuksiin että näkee mitä kello on! Eikä tarvi alottaa viestin kirjottamista yli puolesta välistä!! On tuo mukava kännykkä! Ihan erilainen mihin mä oon tottunu O_O en oo tottunu noin hienoihin kapistuksiin xD oon varma et toiki on koht rikki ja sit ei äiti tykkää hyvää O_O
No joo, äiti tosiaan sai viestin että tänään voit hakea pakettisi postista ja mä en tietenkää voinu millää oottaa et koulu loppuis vaan otin skootterin ja lähdin hakemaan kännykkää viiden kilometrin päästä koululta... No sitten postitäti sanoi että puolen päivän jälkee pitäs mun paketti tulla ja kirosin ku mulla oli bilsaa 12.10! No sitten kaarsin postin pihasta pois niin eikös postiauto aja postin pihaan!! -_-' En sitte enää jaksanu mennä sisälle vaa aattelin et kyl mä jaksan! No sitte pääsin koululle ja menin iloisesti äikän tunnille (jee -_-) ja sain idean että mitäs jos en meniskää bilsan tunnille vaa hakisin kännykän xDD No tuumasta toimeen ja sitte kävin hakeen sen ^^ Ja siinä meni yks bilsan tunti sit mut enivei mul on uus kännykkä *-* <3

No joo mutta nyt meen nukkumaan ton mun ihanan uuden kännykän viereen <33 En oo materialisti tai mitää........