Elikkäs päivityksiäkin joskus :D jee jee!!

Tjooh, alotan siitä että vieläkää en oo Kreikan kuvia saanu koneelle xDD ja onhan siitä jo muutama viikko ku sieltä palailtii takasi että mua voi kutsua jo lännen nopeimmaks !! ehkä joskus ehkä joskus......

Mitäpäs sitten.....? hmmm paljon mulla kai oli asiaa mut en muista enää mitää....................... Zara sekotti mut sen Takeru Shooske uni toivomuksillaa xDD

No jos nyt kerron siitä kuinka onnellinen oon ku SuGujen Punkitsch ilmesty <3 olen siitä erittäin iloinen! Ja se butterfly BoYsin musiikkivideo<3 äääääääää <3 Takeru on niin syötävä<3<3<3<3 ja mulle tuli kamala vaikeus leikkaanko hiukset nyt takerulaavskriimparteiks vai takerubatterflaiboisseiks hmmmmmmm................ saa nähä saa nähä! pitää mennä se kampaaja aika varaa tässä piakkoin :DD NIIIIII ja en malta oottaaaaaaa et tulee juutuubbiiin meikking of butterfly boysssssssssss<3333333333 meikking offit on parhaitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <333

Siin meikking offissa kuulemma:

Zara sanoo:
siel kuvauspaikalla joku ukko heilu lapion kanssa ja noist se ilmeisesti näytti silt et se on haudannu jonku sinne tms XD sit takeru menee sinne kattoo ja kysy sillee hiljaa... "Shoosuke?" ne kaikki hajos

Mä niin ootan et saan nähä sen <33333333 XDD

Sit mä hajoilin kauan tolle Shooske jutulle ja sanoin:

Cindy sanoo:
mä niin repeisin siiiin kohtaa XDXDXDXDD jos ne tulis suomee ja nimmareita jakais nii ostasin niille nallen ja sanoisin "I know this isn't shooske but...."  XD

Tosiasiassahan kaikki tietää et oisin tällee O______O jossai nimmareiden jaossa XD ja itkisin ja täräsisin xD mut ois kiva jos iha rennosti vois mennä vaa tollee :''''DDDDDDDD

Takeruuuuuuuuuu<33333 SE EI SAIS TODELLAKAA HYMYILLÄ!
1899538.jpg
Kiitän ja kumarran Zaralle kuvista!!! ^^<3

Tjoo noniin sitten mitäs :DD NO musta tuli tossa pari viikkoo sitte kummitäti :D wohoo! En ois ikinä uskonu et mä mut nooooh..... xD musta tuli kummitäti mun kummitädin pojalle xDD Nimeks tuli Masa...ööö... jotain :ooo hyvä kummitäti määä =_= voi voi voi..... no joo mut tämmöstäkin :DD

Joo sitten, oon ollu tässä kipeenäki -_- maanantaina alko sellasella pienellä kuumeella ja tiistaina sit menin viel kouluu.. mut sit tiistai iltana nousi 39.1 kuume ja olin et no joo buranan voimin huomenna vaa kouluu xDD sitte aamulla oli viel saman verran kuumetta ja kurkku niin kipee ettei pystyny nielasee yksinkertasesti yhtään -_- äiti katto mun kurkkuu, ja siel oli valkosii läiskii ._. no sit jouduin lääkärii meneen. Sit se lääkäri teki jonku nielunviljelyn mulle ja selvis ettei se ollu ainakaa angiina mikä mulla on! (tai mitää muutakaa siel kurkussa) huh.. niin no sitte se katto mun tulehdusarvon joka oli 80 O____O normaalisti sen pitäs olla alle 10 :OO ja se lääkäri oli iha O_o ja katto mun korvat onks siel tulehdusta ja ei mitää xD sit se kutsu toisen lääkärin paikalle ja se kuunteli mun keuhkot ja kuuli kai jotai rahinaa niin jouduttii lähtee sitte Haapajärvelle keuhkokuvauksii -_____- no sinne sit lähettii ajelee ja kuvautettii mun kauhkot ja lähettii kuvien kanssa takasi lääkärii, no se lääkäri sit katto ne kuvat ja oli iha et joo ei oo mitää keuhkoissa -_- no ne ei varmaa vielkä tiiä mikä mulla on xD mut antibioottia ne mulle kuitenki määräs :D nyt se on alkanu auttaa. Tänää ei oo enää ollu kuumetta, jote huomenna kouluun sitte -_- -_- -_-

No joops mitäs sittennnn? no sain kirjotettua sen kirjeenkin, et jos sinne vaihtoon pääsis :DD saapa nyt nähä sitten :D paitsi äiti sano et jos pistät koulunkäynnin iha paskaks nii unoha koko juttu xDD joten mä melkein voin unohtaa koko jutun jo ihan käytännössä xDDD en oo tehny KERTAAKAA läksyjä viel mistää aineesta ja koeviikko ens viikolla <33 ^^ en ees tiiä mistä aiheista mikäki aine käsittelee xD woohoooooooooooooooooo!!!!!!!!<3 että näin xD hyvästi vaihtovuosi!!!!!! xDD

No jeeps en keksi muuta enää! :D