Hihii *-*<3
Oon kattellu varmaa koko päivän SuGun meikking offeja enkä kyllästy ollenkaa :DD Varsinki ku löysin sattumalta sen Scheat videon meikking offin jossa on mitä ihanin kohta <3 Takerun nauru iiiih *-*<3<3<3 Voihvoih! Nytki kuuntelen SuGgujen Gentouta<3 oon vähä viel hukassa näide biisien kanssa, mut joitain mä tunnistan jo aika hyvin (no ei ihme ku kulutan niitä vaa xD)! On jotai mun feivörittejä kyllä :D Tietenki laav skriim parti, scheat, alterna ja vi-vi-vi mut sitte myös girl meets girl (reidiis äänd tsentormään), gentou, b.r.k, shikisai, romantiC, namayoku holiC ja cherish. Muutki on toki ihania mut noi on iha aaaws <33 Cherish on kyl tosi ihana <3 mä oon sitä kuunnellu nyt eniten varmaa ja se on niiii aww >.< <333

Nyt vaa odottelen et ne tulee tänne :D paitsi sitä nyt saa varmaa odotella miljoona vuotta -_- äh mut tulis ees eurooppaa nii meen niit sinne kattoo sit xD vaik Saksaa :D Sanon iskälle et "nyt kamat kasaa, lähetää Saksaa!" hah toimiski noi helposti -_-' yksin mä sinne kuitenki joudun lähtee :D tai no voi käydä niinki et ne tulee nii otollisee aikaa ku et mulla on tili aivan tyhjänä xD äh sais kyl tulla Suomeen ihan :D

Pitäs varmaa kai nukkuu mennä @_@ miks valvon aina näi myöhää -_-' en malta lähtee täst :DD kuuntelen vaa SuGuja xDD Takeruuuuaaa <3 Vitsi tää Cherish!!! Oon iha rakastunu tähä! Mulle tulee tos yhes kohtaa iha perhosii mahaa xDD tää on iha pelottavaa O_O kohta löydän itteni äidin työpaikalta tulostamassa Takerun ja muiden kuvia seinille :DD en ihmettelis yhtää!! (täytys btw keksii tolle myvs jättijulisteellekki paikka argh mun seinät on täynnä!)

Katoin taas sen Scheat meikking offin kohdan <33 Ja meikking offit plus pari musavideoo pääsi mun mp3 :DD nyt voin kattoo niit aina ja missä vaa xD kätevää! :D Mut nii Takerun nauru tossa meikking offissa on jotai ihanaa :DD ei oo tottakaa!! ja se miten se sanoo 'nani?' Chiyulle <333 Voi eeei *poks* !!!!!!

En taaskaa selostanu sitä MYV konserttia hmmh..... no jos nyt selostan tällee pikasesti :DD
Elikkäs ensin herättii aikasin oikeesti AIKASIN ja mentii Myviä lentokentälle vastaa (mä en tiiä miks mä kirjotan tätä ku kaikki jotka lukee tätä oli siellä paikalla!!! no enigei) ja sitten nähtii se piiiiitkän odottelun jälkee!!!!!<<33333 sitte se hymyili ja vilkutti meille @_@<3 se oli jotain mitä ei villeimmissä unissakaa ois voinu toivoo :DD<33 no sitte aloin itkee ja nauraa samaa aikaa xD mul ei oo ikinä käyny nii joten se oli tosi hämmentävää, mun kädet tärisi ja silmistä tuli vettä ja itkin ja nauroin ja itkin ja nauroin!!! :'D iha sekavaa oli!! No sitten Sofia joka ei ollu NIIIN shokissa sai otettua hyviä kuviaa Myvssistä :D (pitääki muistaa pyytää niit kuvii) :D no sitte sekavissa tunnelmissa mentii hakee jonotus lippua joka tais olla 116? :D eli ei mikää huono todellakaa :D Mä koko ajan liikuskelin siel yleisös ku se massa liikutteli mua xD mut koko ajan näin Myvskin käsihousuissalantionliikutuksineen ja spakaateinee :DD SE OLI TOSI MAHTAVA KEIKKA <333 Ens vuonna toivottavasti uudestaa ^^<333

Nyt on tullu pitkä merkintä huhhuh @_@ No jees mutta laittelen toho viel mu lempi kohdan Cherishistä ^^<333 ja Takeruuu takeruu takeruuuuun<3333 Että se osaa olla söpö OIKEESTI!!!!!!!!!!!!! ja sit vois laittaa koko pändinki iha :DD

 sururi yubi no aida nukeru

 hitorijime wa dekinai no ne.
 sarari namida kawaku made wa
 semete tomodachi no mama


Toi kohta on kyl awww<33 Takerun ääni on nii ihana ku se menee nii alas ja sanoo sen vähä kuiskaten ^^ voivoi oon nii SuGuissa äää!! <3_<3

Ainii mä unohin mainita että oltii Neepin kanssa särkänniemessä ja oli kivaaa :DD siellä mä sit päätin et mä aijon leikata hiukseni Takeru hiuksiks <3 :DD ai että fanitanko??? Tai no joo mä yritän saada mun kampaajan ymmärtää minkä malliset hiukset xD täytyy varmaa viedä pari Takeru kuvaa sille et se saa jotai käsitystä :DD No joo mut en kuitenkaa valkosiks värjää ku ei se näyttäs hyvältä mulla joten laitan päin västoin mitä kerulla on :D eli tummat hiukset ja siel mis sil on tummia hiuksia ni mulla vaaleita :DD saa nähä onnistuuko :D Tänää sanoin jo äidille et kampaaja ajan tilaa :DD et jee ^^

Mut niit kuvia!!

1720639.jpg
Takeruu<33
1720643.jpg
"Saikkooo!" xD
1720637.jpg
After "AHAA AHAA!" <3 xD voi ku pieni kuva :D
1720641.jpg
Söpö söpö söpö söpö!!! <333
1720645.jpg
Ja vielä SuG!!!! kaikki siinä ^^
----> Chiyu, Yuji, Masato, Mitsuru ja sen alla Takeruuu<33

Noni pääsenpä vihdoi nukkuu xDD
Tsau!