Jaahs noniin mistäs sitä alottais :DD No alotetaa vaik siitä että sen jälkee ku tulin kotii stadista, en oo liikkunu mihinkää, mikä on erittäi huolestuttavaa!! Mut mä en vaa J-A-K-S-A!! Tittidii mut vois sitä silti ehkä käydä vaik ulkona kävelee tai jotai.... oon mä kerra käyny kaupassa jee :D Mutta niin tosiaan vois hankkia taas jotai elämääki :D oon vaa nukkunu syöny ollu koneella ja kattonu telkkaria ^^ että ei hyvä!

Mutta tästä päästäänki toiseen aiheeseen eli siihen et MÄ LÄHEN KREIKKAA WOOHOO!! Tossa tiistaina äiti soitti ku olin viel nukkumassa että "Lähetäänkö Kreikkaa?" mä olin iha O_O ja sanoin että TOTTA KAI lähetää :DD no äiti sit varas ja makso liput ja me lähetää Kreikkaa! Tänää tuli postissa matkaliput ja kaikkee tietoo siit paikast :D Mut nii 29.7. on lähtö ja kaks viikkoo ollaa :)) Jää kaks päivää pois koulun alusta voi harmi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
No niin mutta sen paikan nimi on Parga ja se on sellanen pikkunen kylä Kreikan rannikolla ^^ Siel näyttää iha muikeelta :DD

Täs on se paikka mihi ollaa menos :D
1743718.jpg

ja tässä on hotellista kuvaa :D ei mikää ihmeellisen näköne mutta kelpaa kuha täältä
pääsee ku nää kelit ei oo ollu kummoset!!
1743719.jpg

No joo mutta sitten vielä!!!
Tossa Nepi kerto vähä aika sitten että joo se kuuntelee sellasta pändii ku SID (
Kiittäkäämme ystäväämme Zaraa taas kerran shidostakin... :D) ja mä sit menin kattoo niitten kuvii JA sitten mä katoin et iha kivan näkösii dyydsei!!! Yks niistä kiinnitti muhun kuitenki eniten huomioo!!! AKI! Katoin että onpa toi söpö!! Mutta sit jätin asian siksee kunnes eilen taas menin iha huvin vuoks kattoo photobuckettiin Akin kuvia enemmänki ja tulin siihen tuloksee et se on QMA!!! <3 HOTTIA STAFFIA oikeesti!!! Niinku gallerian Aki-yhteisössä sanottiin "SID:n basisti , kuumaku hella kutosel" !!!! Totta totta!! No mut kuitenki sitten aattelin että no oiskohan näil mitää hyvii biisei ja käännyin hyvän ystäväni juutuubin puoleen :DD Ja kyllähän sieltä biisejä löyty ^^<3 Nyt oon eniten ihastunu Ajisaihin :D<3 Mutta muutki on iha muikeita ^^ jotku tosin kuullostaa vähän suomalaiselta iskelmältä mut ei se mitää xDD

Tässä on silmänruokaa!!!
1743762.jpg

1743766.jpg

1743767.jpg

1743773.jpg

1743776.jpg

"OIJJOIJJOIJJOI" yujia lainaten!!!