Tjaa mistähän sitä alottais sitten!!

Alotetaan siitä että olin Kreikassa ja lämmintä oli! Kuuma suorastaan! reippaasti 40 astetta varjossa!! Tuli ehkä hieman rusketuttuaki jopa mikä on mukavaa :)) No kuvia tietenkin turistina otin heti, mutta en oo niit saanu koneelle laitettuu kun tos järjestelmäkameras on nii paljo kuvii et se kestää ladata miljoona vuotta -_- joten laitan sitte niit kuvia kun jakselen :D No sattu siellä jotain ikävääki! Oltiin oltu siellä peräti kaks päivää, kun mun mp3 akku loppu ja sen laturi sano ittensä irti! -_- mun kännykän muistikortti oli siinä mp3 ja siin kortilla oli vaan sellasia tiedostoja mitä mun kännykkä ei pystyny toistaa!! JOTEN olin kaks viikkoo ilman musiikkia!! Se oli aika kova pala!!! TOSI kova oikeestaa, koska musiikki on mun elämä, kuuntelen sitä 24/7!! <3 Mut oon hengissä selvinny siitä :D Oli sillon viel se aika kun en kestäny olla SuGuista erossa yhtää! Olin tottunu siihen että joka päivä sai kattoo meikking offeja ja sit yhtäkkiä ei voinu kattoo, niin se oli aika kova isku!! >_> mut joo niinku jo sanoin niin hengissä selvittii :D
MUUTEN kaikin puolin ihan mukava matka oli :)

No seuraavaan aiheeseen, joka on KOULU! Eli kouluthan alko tossa jo viikko sitten! ARGH! oon nyt jo NIIN väsyny, että en tiiä miten selviin TÄSTÄ hengissä!! Tuntuu nyt jo niin rankalta apua! Siis mua ei oo luotu opiskelee yhtää!!!! Oi voi! Eniten mua itkettää se et mun pitää hinata perseeni sängystä ylös aikasin että menisin kouluun johon on vapaaehtosta mennä! Mut äiti ei suostu kattoo mua jos vetelehdin vaan täällä ilman koulua, enkä tiiä mihin menisin amikseenkaa, joten ei tässä muu auta -_-' surullista on se.

NO MUTTA SITTE PÄÄSTÄÄ TAAS ILOSEMPAA AIHEESEE :DD Eli aion hakee vaihtoon Etelä-Amerikkaan! Todennäkösesti Brasiliaan :DD Mun yks kaveri on siellä tällä hetkellä ja se selittää vaa meses kuinka mahtavaa siellä on!!! <3 Se asuu jossai kartanossa siellä missä sillä on omahuone ja oma kylppäri!! Ja sitte siel on uima-allas pihassa ja kaikkee!! Eilen sitte juttelin Johannan (se joka on siel Brasilias nyt) ja mietin et voikohan kolmosvuonna lähtee vaihtoo ja sit tänää vähän soittelin ihmisille, ja ne oli sitä mieltä et kyllä pystyy lähtee! Ja sit soitin sellaselle dyydsille joka hoitaa näit vaihtari juttui tääl Pyhäjärvellä ja se sano et "joo hyvä että oot noin kiinnostunu ja innostunu et lähetä mulle kirje itestäs missä kerrot millanen oot, ja mitä kuuluu ja minne haluisit mennä ja miks!" Joten sellanen kirje pitäs sitten rustata tässä lähiaikoina :DD ETTÄ NÄIN! Toivotaan nyt että tää etenee tää homma! Äidin kaa puhuttii ja se oli iha valmis maksaa sen matkan ja tällee! Sil ei ollu mitää ongelmaa :D Mut niin, alko vituttaa nii paljo tää räntäsateessa kouluun meneminen!!
Oikeestaa ainoo syy miksen pääsis sinne on että jos joku muukin täältä hakee ton järjestön kautta mistä mä hain! Sitten se arvotaa kuka pääsee, ja mun tuurilla en kyllä sitte pääsis -_- mutta niin, toivotaa ettei kukaa muu keksi tätä :DD

Olikohan täs tällä kertaa kaikki..... varmaa :D