No joo mutta jos sitten mukavempiin aiheisiin ^^ Elikkäs maanantaina tulee Miyavin liput myyntiin wohoo!!! Taidan olla sillon musiikin tunnilla ja oon varmaa iha hermona siel :DD Mut toivottavasti Saaran pettämätön tekniikka toimii ^^ mut siitä sit myöhemmin ku tiiän enemmän ^^ Ja sitten (no tää nyt ei oo viel mikää kauhee kiva juttu mut xD) koirat söi tossa pari viikkoo sitten puolet mun kännykästä, joten puhuminen siihen on vähän hankalaa ja en nää yhtään mitään siitä näytöstä joten txt viestien luku on ERITTÄIN hankalaa! MUTTA hyvät uutiset on se että mä saan uuden ^^ ja äiti on nyt ostanu sen ja toivotaan et se tulee pian ^^ Se ei ehkä oo mikää markkinoiden superhyper kännykkä mutta ihan riittävä mulle ^^ Siinä on kuitenki mp3 soitin ja sit perustoiminnot :DD Hyvin riittää ^^ Joo eipä tässä muuta sitten varmaan!
Tässä vielä kuva siitä kännykästä:








Kommentit