Jaahas viikonloppu edessä jei!<3 Täytyy yrittää nukkua paljon kun on jääny noi yöunet vähän vähälle, kun ei jaksa mennä nukkuu :D Jeps, mutta siis koe viikko meneillään ikävä kyllä (ja unenpuute ei liity millää lailla koeviikkoon siis, en mä mitää ikinä lue) kaks takana ja viel kaks edessä -_- Tänään oli psykan koe ja saa nähdä menikö ees läpi, kun opettajalta kysyin et mitäs jos en päässy läpi niin tämä sanoo että: "No sitten uusintaan, mutta mitä mä nyt katoin sun koetta niin oli siinä ainaki muutama oikein." Että oikein lohduttavaa, kun muutamalla oikein ei vielä läpi mennä. Mutta senpä näkee sitten! Joops mutta maanantaina historian koe, en tajua mitään ja tiistaina pahin kaikista ELI terveystiedon koe! Siis mua ei vois väääääähempää kiinnostaa -_- Se on jotain niin tylsää............... No joo mut sit oon veri häpi kun se on ohi eikä tarvi koskaan enää mennä terveystiedon tunnille :DD woohoo!! sit biletetää xD

No joo mutta jos sitten mukavempiin aiheisiin ^^ Elikkäs maanantaina tulee Miyavin liput myyntiin wohoo!!! Taidan olla sillon musiikin tunnilla ja oon varmaa iha hermona siel :DD Mut toivottavasti Saaran pettämätön tekniikka toimii ^^ mut siitä sit myöhemmin ku tiiän enemmän ^^ Ja sitten (no tää nyt ei oo viel mikää kauhee kiva juttu mut xD) koirat söi tossa pari viikkoo sitten puolet mun kännykästä, joten puhuminen siihen on vähän hankalaa ja en nää yhtään mitään siitä näytöstä joten txt viestien luku on ERITTÄIN hankalaa! MUTTA hyvät uutiset on se että mä saan uuden ^^ ja äiti on nyt ostanu sen ja toivotaan et se tulee pian ^^ Se ei ehkä oo mikää markkinoiden superhyper kännykkä mutta ihan riittävä mulle ^^ Siinä on kuitenki mp3 soitin ja sit perustoiminnot :DD Hyvin riittää ^^ Joo eipä tässä muuta sitten varmaan!

Tässä vielä kuva siitä kännykästä:
1455449.jpg