Noniiii!!!

Mulla ei ees oo mitää asiaa, et en tiiä mistä kirjottaisin hmm...

Noo.. eilen tilasin koulukirjat -_- KOULU ALKAA IHAN LIIAN PIAN!!! Kyl mä tykkää mennä henggaa sinne ku siel on kaikkii dyydsei, mut sit taas en jaksa opiskella YHTÄÄN, mikä on erittäin outoa multa >:o mähän rakastan opiskelemista yli kaiken!!! mä voisin tehä sitä koko mun elämäni!!!!

.....okei huijasin..... opiskelu on kauheeta!

JA sitten haluan muuttaa Helsinkii NYT!!! yhyy oon iha riippuvainen siit et mihi meetki ni hirveesti kauppoja kaikkialla!! No joka tapauksessa alan käymää iskän luona Helsingissä ihan kybällä!!!!!!!!! :DD Mä en melkei ikinä käy siellä ja nytku meen sinne kokoaja ni iskä on iha O_O? hahaa >:D mut sit taas on sellanen ongelma, et Suvi menee iskälle aina joka kolmas torstai joten perjantaina en vois mennä kouluu, ja se tarkottaa sitä et tulis paljon poissaoloja ja sit lentää kursseilta kaaressa kengän kuva perseessä :( yhy.. mut mun täytyy tehä niin et ainaki joka jaksossa kerran käyn iskällä et pääsen Helsinkii<3 Ni sitte ei tuu nii paljo poissaoloja että täytyy käydä niit tyhmii kurssei uudestaa ja pääsen silti Helsinkii *-* oon mä nero! xD

Ja sitten odottelen tietenki SuGuja suomeen<3 Saisivat tulla <3 Tein galleriassa testin kuka SuGun jäsenistä olisin, ni olin Chiyu >xD Joten varo vaan Takeru >:DD<333 JA Yuji nähdään saunan takana!!! *lyö nyrkkiä kämmeneen* 

Sitten katoin tossa Tokio Hotel TV:n kolmattakytäkuutta osaa!! Ne on kyl huvittavia ^^<3 Ne vaa heiluu jotai randomii niissä ja niis saattaa olla jotai haastatteluja ja tälläsii, mut nyt tossa kolmeskytäkuudes oli Billin private bileet :DD se yksin heilu vaa siellä läppärin ja tuulettimen kans ja kuunnellutti ja laulo biisien mukana xD Michael Jacksonia esim xDD mä vaa nauroin sille :D<3 mä niin rakastan sellasii bändei joilla on hauskaa xD ja sit niistä on jotai materiaalii :DD mutta niiiiii siit tuli mielee et oispa huippuu jos SuGuilki olis SuG TV!!!!<3333 se ois sika siistii :D

No sitte haluun HUPPARIN! Siitä on liian pitkä aika kun sain uuden hupparin viimeks :( Täytyy alkaa kattoo varmaa netistä onks siel mitää ihania huppareita<33

Ööö.. sittennnnn mä oon tossa ollu kokoaja sakset kourassa valmiina leikkaa hiukseni!!! Mutku en uskalla tehä mitää, jos sit pilaanki ne hiukset enkä saa tehtyä siks takerulaavskriimparti -hiuksia! Mut haluun epätoivosesti muutosta näihin !!!! yhyy... kai mun on pakko oottaaaaaa.......................... äää...

Yllättävän paljon kirjotin siihen nähden et mulla ei ollu mitää asiaa O3O


Bill ei oo diiva se on überbitch<33
1766072.jpg

Pistetää vähä Tokio Hoteliiki ^^<3333
1766080.jpg

"In die Nacht beib!" En mä tykkää BillTom parituksesta :o mitennii?
1766434.jpg


Se on nii söpö >_< <33333
1765857.jpg

Chiyu oli muuten innostunu piirtelee xD (Siis ihan oikee Chiyu!) Ja oli laittanu niit blogiinsa joskus xD

1765858.jpg  1765861.jpg 
1765864.jpg  1765865.jpg

Ensin siin on
武瑠 eli toisin sanoen Takeruuu xD<3 Yuji on kyllä hieno xDD Masatosta se sano et se piirsi sen liian kauniiks xDD Ja Mitsuru on kyl tosi onnistunu xD

Tällee se sano Mitsurun piirroksee xD

えっと、似てない?=
Well, do not like?
ダメ?(笑) = No? (Laughs)

KIITOS GOOGLE KÄÄNTÄJÄ!!!! mitä olisimmekaan ilman sinua <3 >xD

No jees mut eiköhän tää riitä xD