No nii elikkäs olinpas tuolla vappuna Tampereella ja otin vapun iha rauhallisesti ilman mitää sekoiluja jee oon ylpee ittestäni :DD mutta joo käytii sit viime lauantaina Särkänniemessä juhuu saatii ilmaset liput Helin siskolta joka on siellä töissä ^^ mut käytii sit vaa 6 laittees mut pari kertaa tornados :D ööö mitäs sitteennn...?? öö pääsin kaikki kokeet läpi :DD jos en oo siitä jo maininnu ? O_O mutta joo filosofia 8, psykologia 7, terveystieto 7 (O_O) ja hissa 6 ^^' xD mut kuka haluu tietää mikä tyylisuunta oli vuonna 1699? ei kukaa, ainaka mä... mut läpi mentii mikä on tärkeintä!

No mutta sitten vähä ikävämpii uutisii... oon kotiarestissa xDDDDDDDDDDDDD en oo ollu varmaa miljoonaa vuotee mut vat evö :D en mä oo ku tän viikon loppuu enkä ollu ees tehny mitää suunnitelmia joten eipä haittaa :DD ja oon siis kotiarestis ku rikoin tahallani jääkaapin oven xD äidillä oli eilen joku tavallista ärtyneempi päivä ja se sit veti pultit siit täysi xD olin eile tosi pahal päällä ja Suvi ärsytti nii kyl siit vähemmästäki alkaa paiskoo ovia!!!!!!! mut joo eniveis ei se mua haittaa ku saan käyttää tietsikkaa silti ja kattoo telkkarii :DD

No sitten vielä viimene asia mikä liittyy tohon mun otsikkoo :D TÄNÄÄN tossa iha puolisen tuntii sitte tuli vähä otettua vettä väkevämpää :DD ja KOULUNPIHASSA! tyhmä mikä tyhmä. No sit ku olin juonu siinä sitä jo (join siis Lonkeroo) niin tajusin että munhan täytyy lähtee heti ajaa kotii skootterilla koska oon kotiarestissa xDDDD että jouduin sitte mukavasti ajelee pienessä hiprakassa kotia kohti ja äitiki tuli autolla vastaa xDD JA ku oon tätä kirjottanu niin edellee on sekava olo päässä ja silmät menee siksakkia @_@ mut ei se mitää nii kaua ku äiti ei tajuu ;D Joten jos on kirjotusvirheitä niin pistäkää tän piikkii sit ku en jaksa korjailla :DD mut joo eipä kai tässä muuta oo!!! muutaku et KESÄ SE TULEE <3