Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihh!!!!!!!!!!<333

...noniin eli! Liput saaaaaaatiiiiiiiiiiiii *-* en kyllä vieläkää voi uskoo tätä todeks!!!!! Siis nään MIYAVIN siis MIYAVIN ihan ilmi elävänä!!!!!!<3 Eih vielä menee yli ymmärryksen kyllä!! O_O aawwwwwwwwws!! Ku Nepi soitti et "Me saaatiii ne!!!" Ni mä olin iha "äääääääääääää" ja sitte mun kädet alko tärisee ja olin iha iiiiiiiiiiihhhhh!!! Mun historian kokeen tekemisestä ei tullu yhtää mitää!! Mä piirtelin vaa myvejä suttupaperii ja naureskelin xDDD mut aws *-*<3

mutta niinku kaikissa ihanissa asioissa tässäkin on yksi MUTTA!!! -___-
no siis mulla oli/on liput siihen Tokio Hotelin keikalle joka peruuntu! No sitten on tullu nyt juttua siitä et se on kuitenki kesällä, että se vaan siirrettii! NO tietenki on ihanaa päästä niidenki keikalle aawws <<3 MUTTA mitä jos se on samaan aikaan Myvin keikan kaa?????? Koska mä en sit pysty niistä valitseen YHTÄÄN!!! Sit kuolen kyllä!!!! x__x mutta täytyy nyt toivoo ettei näin käy!!!! (mun tuurilla tosin näin just käy) mutta siiis nyt pitää vaa ajatella että Tokio Hotel tulee jo kesäkuussa ^^ ja näin toivotaan ^^ :D

Joo ja sitten viel yks miinus puoli... huomenna TERVEYSTIEDON KOE -.- ähs.. en kyllä jaksa ees panikoida siit kun en vaa jaksa xD kuha läpi menee niin että ei tarvi koskee siihe kirjaa enää ikinä >:D hah joo mutta iiiks <33333

Myv <3 *-*
1465012.jpg

Joo nyt oon iha varma et kuolen sinne !!!!!!